If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
бе и да и не , по скоро тоя хабер си няма от каране... като го виждам от средата на патя ми зима завоя вместо да изнесе...
И на мене така ми се струва-нещо кара кат на разходка. Но колата си дозавива-даже й изтърва задницата на едно място. И няма логика да недозавива тая кола-тя е сигурно по-широка, отколкото дълга, дето се вика на пета се извърта. Дали ще имаме късмет някой ден да я покараме тая хала
Хаха, честно казано тия от Форбс нещо...Алфата 100% е за там, но някои от другите коли-цъкнете долу на класацията на най-грозните, Макларън P1 присъства и там като концепт и в класацията за най-красивите. Ха сега де К
Тая новина ми подобри настроението днес. Не се сдържам освен линка, да постна и целия текст. Единствено не разбирам за какъв им е да я ограничават в 3500 броя "без значение какъв е интереса". 'Тялянска му работа.
Аххх, спортните купета на Alfa. Предизвикват любов от пръв поглед, дори когато не се движат. 8C Competizione не ни хареса особено, главно заради цената си. За такива като нас обаче, вече има нов модел и той се казва 4C. Италианците съобщават, че той е духовен наследник на 33 Stradale, който се е произвеждал между 1967 и 1969 г. Историята е безкрайно интересна, така че четете внимателно.
Alfa Romeo изнесоха пълната информация за Alfa Romeo 4C - компактното купе, което всички очакваме през октомври. Оказва се, че то ще струва от 45 000 паунда. За тези пари получаваш карбонов монокок, много алуминий, фибростъкло, и шантави материали, които допринасят за постигането на крайно тегло от само 895 кг.
Мощността е точно 240 к.с. и 350 Нм, които се доставят от мъничък 1.75-литров двигател и трансмисия с двоен съединител. От 0 до 100 км/ч колата ускорява за 4.5 секунди, а максималната й скорост е 258 км/ч.
Повече от 80% от въртящия момент на колата е наличен още от 1800 об/мин, а ако сметнем съотношение килограм конска сила, ще установим, че 265 к.с. задвижват един тон.
Как е постигнато всичко това? Карбоновата черупка, върху която е стъпило всичко останало, тежи скандалните 65 кг. Около нея има алуминиеви подрамки, за които са прикрепени
двигателят, трансмисията и окачването. Отпред новата Alfa разчита на два носача на колело, а задното окачване е базирано на McPherson модули. Спирачките са конструирани с мисъл за пистата, а джантите са с размер 17 инча отпред и 18 инча отзад. Срещу доплащане има и 19-ки.
4C се произвежда във фабриката на Maserati в Модена. Сглобяването на всеки автомобил от модела отнема на екип от механици между 20 и 25 часа. От компанията съобщават, че заводът има капацитет да произвежда по 1000 бройки годишно, но уверяват, че независимо от интереса, серията ще бъде лимитирана на 3500 автомобила.
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Comment